با حضور فرماندار جاسک صورت گرفت 

تجلیل از پیشکسوتان ورزش در تمامی رشته‌های ورزشی 



مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان جاسک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور  مهرانی فرماندار جاسک ، دور اندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک و ادیش نایب ریس شورای شهر از پیشکسوتان ورزش شهرستان در محل سالن فرمانداری تجلیل به عمل آمد. 
به گزارش صبح ساحل، «مهرانی»، فرماندار جاسک  ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: خوشحالم در جمع بزرگان و پیشکسوتان ورزش جاسک هستم .
وی بیان داشت: پیشکسوتان افتخار جامعه ورزش هستند و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان ورزش توسط اداره ورزش کار بسیار ارزشمند است که امروز انجام شده است. 
فرماندار جاسک بیان داشت: دولت سیزدهم نکاه ویژه‌ای به ورزش شهرستان جاسک دارد و افتتاح ده زمین چمن مصنوعی در هفته دولت  از افتخارات دولت سیزدهم در جاسک می‌باشد.
مهرانی گفت: کار های بسیار خوبی در ورزش جاسک صورت گرفته است و  استاندار هرمزگان،  مدیرکل ورزش وجوانان استان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی توجه خاصی به توسعه زیرساخت های ورزش جاسک دارند و ده زمین چمن مصنوعی دیگر تا پایان سال جاری در سطح روستا ها و محلات جاسک افتتاح می شود.
فرماندار جاسک  اظهار داشت: سرمایه گذاری در ورزش موجب شادابی و نشاط اجتماعی می شود.  مشکلات در ورزش وجود دارد و ما خود را موظف برای رفع مشکلات ورزش می دانیم. وی گفت: از پیشکسوتان ورزش شهرستان برای مشورت در امر توسعه ورزش جاسک استفاده خواهیم کردو از زحمات و تلاش های رئیس اداره ورزش وجوانان و هیات های  ورزشی جاسک تشکر و قدردانی می کنم. 
در این مراسم دور اندیش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، در خصوص نقش و اهمیت ورزش در سلامتی جامعه مطالبی بیان کرد و گفت:  پیشکسوتان ذخایر ارزشمند جامعه ورزش هستند و باید همیشه از تجربیات ارزشمندشان بهره ببریم. 
در پایان از پیشکسوتان ورزش شهرستان در تمام رشته های ورزشی تجلیل شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها